ANUNŢ
5 марта 2021
Preşedintele raionului Anenii Noi anunţă concurs pentru ocuparea
funcţiei vacante:
Administrator al IP Centrul Multifuncțional de Dezvoltare Locală Integrată
Scopul funcţiei:
Elaborarea, promovarea, înaintarea, implementarea și monitorizarea eficientă a programelor și serviciilor pentru tineret.
Obiectivele de bază:
— exercită conducerea continuă şi eficientă a Instituţiei, în conformitate cu actele legislative, actele normative ale Guvernului Republicii Moldova, actele altor autorităţi ale administraţiei publice centrale, Deciziile Consiliului raional şi actele cu caracter intern;
— reprezintă Instituţia în relaţiile cu autorităţile şi instituţiile publice,
cu alte persoane juridice şi fizice;
— desfășoară acțiuni de atragere a fondurilor pentru asigurarea calitativă și eficientă a serviciilor prestate de instituție;
— promovează voluntariatul în activitatea Instituției, în special al tinerilor implicați în proiecte de dezvoltare locală;
— asigură transparenţa activităţii financiare a Instituţiei, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
— întreprinde acțiuni de susținere și promovare a participării tinerilor la diverse evenimente, întruniri naționale și internaționele;
— creează și dezvoltă partineriate, relații de conlucrare cu autoritățile publice, organizațiile societății civile, instituțiile naționale și internaționale preocupate de problemele tineretului;
— desfășoară acțiuni de promovare a imaginii instituției.
Condiții de participare la concurs:
- Cetăţean al RM;
- Domiciliu permanent în RM;
- Neatingerea vârstei de pensionare;
- Studii superioare; manageriale sunt un avantaj;
- Minim 1 an de experienţă de lucru, preferabil în domeniul tineretului;
- Cunoaşterea limbii de stat;
- Cunoştinţe — calculator (Word, Excel, Internet, Power Point).
Dosarul de concurs care va conţine:
- Formularul de participare, formă tipică, cuprinzând experienţa relevantă pentru postul respectiv;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare(după caz);
- Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă
documentară a experienţei de muncă anterioare;
- Declarația pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale sau contavenționale nestinse.
Data limită de depunere a dosarului de concurs –
26 martie 2021, ora 17:00.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or. Anenii Noi, Piața 31 August 1989,4
- II, bir.208, Serviciul resurse umane
Specialist principal-Olga Morari
Date de contact: tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova
- Acte normative din domeniul de specialitate:
- Legea nr. 215 /2016 cu privire la tineret;
- Legea voluntariatului nr.121/2010;
- Hotărârea de Guvern nr.1213/2010 privind aprobarea unor măsuri de susținere a activităților pentru tineret,
- Hotărârea de Guvern nr. 1151/2002despreaprobareaRegulamentului cu privire la normativele de cheltuielipentrudesfăşurareaconferinţelor,
simpozioanelor, festivalurilor etc. de cătreinstituţiilepublicefinanţate de la bugetul de stat; - ORDIN nr. 165/2017 al Ministerului Tineretului și Sportului cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru privindorganizarea şi desfăşurarea Programului de Granturi pentru organizațiile de tineret și a concursului național/local de proiecte pentru grupurile de inițiativă ale tinerilor;
- Ghid de regulișiprincipii de bază de scriere a unuiproiect “ Cum scriu un proiect”;
- Ghidulautoritățilorpublicelocale “Elaborareaproiectelor ”.
Tweet