25 февраля 2022
Concursul pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante (06.02.2023), Specialist superior protecția civilă și serviciul civil, Secția Administrație Publică, va avea loc la data de 18 martie 2022, ora 14-00, sala mică de ședințe, Consiliul raional.
Preşedintele raionului Anenii Noi anunţă prelungirea termenului de depunere a dosarelor de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante: Arhitect- șef
Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei:
Organizarea şi desfăşurarea activităţilor Consiliului arhitectoral-urbanistic raional şi crearea bazei de date în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului.
Sarcinile de bază:
— Participarea, în comun cu alte subdiviziuni ale administraţiei publice locale, la organizarea şi amenajarea teritoriului administrat, la întocmirea prognozelor orientative şi programelor de dezvoltare social-economică, corelate cu Planul de Amenajare a Teritoriului Naţional (PATN);
— Contribuirea la elaborarea documentaţiei de urbanism şi amenajarea teritoriului unităţilor administrativ-teritoriale ale raionului;
— Coordonarea executării lucrărilor publice, conform documentaţiei de proiect aprobate;
— Exercitarea, în condiţiile Legii, a controlului asupra respectării reglementărilor în vigoare în urbanism şi amenajarea teritoriului la nivel raional, în procesul realizării documentaţiei de urbanism şi amenajare a teritoriului, conlucrând în acest scop cu structurile descentralizate din teritoriu ale Agenției pentru supravegherea tehnică.
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare în domeniu ;
— Minim 3 ani de experienţă profesională în domeniu;
— Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie limită de vârstă;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point), internet.
Dosarul de concurs care va conţine:
- Formularul de participare formă tipică cuprinzând experienţa relevantă pentru postul respectiv;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare(după caz);
- Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă
- documentară a experienţei de muncă anterioară;
- Declarația pe propria răspundere privind antecedentelor penale sau contavenționale nestinse.
Data limită de depunere a dosarului de concurs — 11 martie 2022 ora 17:00.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or. Anenii Noi,
str. 31 August,4, et. II, bir.208,
Serviciul resurse umane
Specialist principal — Olga MORARI
Relaţii la tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova;
- Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul
funcţionarului public;
- Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a
funcţionarului public;
- Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a
prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi
statutul funcţionarului public.
- Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
- Acte normative în domeniul de specialitate:
— Legea nr. 163 din 09 iulie 2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţie;
— Legea nr. 721 din 02 februarie 1996 privind calitatea în construcţii;
- Legea nr.835 din 17 mai 1996 privind principiile urbanismului şi amenajării teritoriului.
Preşedintele raionului Anenii Noi anunţă prelungirea termenului de depunere a dosarelor de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante: Auditor-intern principal
Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei:
Acordarea consultanței președintelui raionului în asigurarea obiectivă a eficacității sistemului de management financiar și control a subdiviziunilor Consiliului raional.
Sarcinile de bază:
- Propunerea măsurilor de aliniere la practicile de succes în domeniul auditului, în scopul atingerii nivelului înalt de performanţă a subdiviziunilor Consiliului raional;
- Informarea imediată în scris a președintelui raionului în cazul descoperirii unor indici de potenţiale fraude în cursul misiunii de audit intern;
- Propunerea soluțiilor de îmbunătățire a activităţii subdiviziunilor Consiliului raional.
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare în domeniu ;
— Minim 2 ani de experienţă profesională în domeniu;
— Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie limită de vârstă;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point) , internet.
Dosarul de concurs care va conţine:
- Formularul de participare formă tipică cuprinzând experienţa relevantă pentru postul respectiv;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare(după caz);
- Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă
- documentară a experienţei de muncă anterioară;
- Declarația pe propria răspundere privind antecedentelor penale sau contavenționale nestinse.
Data limită de depunere a dosarului de concurs — 11 martie 2022 ora 17:00.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or. Anenii Noi,
str. 31 August,4, et. II, bir.208,
Serviciul resurse umane
Specialist principal — Olga MORARI
Relaţii la tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova;
- Acte normative în domeniul serviciului public:
– Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul
funcţionarului public;
– Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a
funcţionarului public;
– Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a
prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi
statutul funcţionarului public;
- Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
– Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
– Legea nr. 438 din 28 decembrie 2006 privind dezvoltarea regională în Republica
Moldova;
– Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă.
Tweet