Preşedintele raionului Anenii Noi anunţă concurs repetat pentru ocuparea funcţiei publice vacante:
Specialist principal, Direcția Economie și Dezvoltare Regională
Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei:
Elaborarea proiectelor, atragerea de investiţii în dezvoltarea locală
Sarcinile de bază:
- Coordonează şi monitorizează activitatea ce ţin de atragerea investiţiiilor.
- Participarea la determinarea direcţiilor prioritare şi elaborarea strategiilor şi programelor privind dezvoltarea social-economică a raionului pe termen mediu şi lung;
- Colaborează şi furnizează consultantului informaţiile solicitate privind proiectele implementate.
Studii superioare în domeniu;
- Minimum 1 an de experienţă în funcţia de specialitate;
Cunoașterea limbii engleze
Specialist principal, Serviciu juridic
Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei:
- asigurarea juridică a activităţii autorităţii şi respectarea uniformă a legislaţiei, sarcinile principale fiind asigurarea prin mijloace juridice a respectării legislaţiei în activitatea Aparatului Președintelui.
Sarcinile de bază
- elaborează proiecte de dispoziții ale preşedintelui raionului, precum şi a altor acte normative, elaborate de autoritatea administraţiei publice, analizează, efectuează expertiza juridică a acestora;
- vizează dispoziţiile prezentate spre semnare preşedintelui raionului şi deciziile Consiliului raional;
- reprezintă în modul stabilit, interesele Aparatului Președintelui, Consiliului raional în instanţele judecătoreşti şi în alte organe;
Studii superioare în domeniu;
- Minimum 1 an de experienţă în funcţia de specialitate;
Specialist superior , Secția resurse umane audiență și protocol
Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei:
- Asigurarea şi participarea la desfăşurarea şedinţelor, conferinţelor, meselor rotunde şi altor măsuri desfăşurate de preşedintele raionului, asigurarea lucrului organizatoric de audiere a cetățenilor,gestionarea resurselor interne de informație.
Sarcinile de bază: primește și înregistrează solicitările privind informațiile de interes public, soluționarea lor.
Studii superioare ;
- Minimum 6 luni de experienţă;
Specialist principal, auditor-intern:
Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei:
- Acordarea consultanței președintelui raionului în asigurarea obiectivă a eficacității sistemului de management financiar și control a subdiviziunilor Consiliului raional
Sarcinile de bază:
- Acordă consultanțăpreședintelui raionului în asigurarea obiectivă a eficacității sistemului de management financiar și control a subdiviziunilor Consiliului raional,propune măsuri, soluții de îmbunătățire a activității subdiviziunilor Consiliului raional
Studii superioare;
- Minimum 1an de experienţă în funcţia de specialitate;
Condiţii de participare la concurs:
- Cetăţean al RM;
- Domiciliu permanent în RM;
- Studii superioare ;
- Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie limită de vârstă;
- Cunoaşterea limbii de stat;
- Cunoştinţe - Compiuter (Word, Excel).
Dosarul de concurs care va conţine:
- Formularul de participare formă tipică cuprinzînd experienţa relevantă pentru postul respectiv;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
- Copia carnetului de muncă ca dovadă documentară a experienţei de muncă anterioară.
Contabil-Casier. Serviciul financiar
Sarcinile de bază:
- Raportarea angajamentelor bugetare şi legale, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
- Exercitarea controlului zilnic al operațiunilor efectuate prin casierie și asigură încasarea la timp a creanțelor. Lichidarea obligațiilor de plată, luând măsuri pentru stabilirea răspunderilor atunci când este cazul. Ținerea corecta și la zi a evidenței primare privind activitatile de încasări și plați prin casierie.
Data limită la care poate fi depus Dosarul de concurs - 01 iulie 2019
Dosarul de concurs se depune la adresa: MD 6501, or.Anenii Noi,
Piața 31 August,4, et.II, bir.208, Secția resurse umane audiență și protocol,
Şef Secție resurse umane audiență și protocol- Aurelia Lungu.
Relaţii la tel./fax 0265 2-37-20/
Bibliografia concursului:
• Constituţia Republicii Moldova
• Acte normative în domeniul serviciului public
– Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul
funcţionarului public
– Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a
funcţionarului public
– Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
• Acte normative în domeniul administraţiei publice locale
– Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală
– Legea nr. 438 din 28 decembrie 2006 privind dezvoltarea regională în Republica
Moldova
– Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea
Administrativă.