Preşedintele raionului  Anenii  Noi anunţă  concurs  pentru ocuparea funcţiei publice vacante:

Specialist principal / specialistă principală Secția administrație publică

 

Scopul al funcţiei:

Gestionarea și actualizarea paginii Web a Consiliului raional prin modernizarea și adaptarea la noile exigențe în domeniul IT.

 

Obiectivele de bază:

  1. Redactarea materialelor informative cu plasarea acestora pe pagina web și facebook a Consiliului raional.
  2. Examinarea și elaborarea diverselor tipuri de documente oficiale, parvenite în adresa Consiliului raional de la instituțiile de stat și alte organizații, precum și petițiilor cetățenilor, conform competențelor Secției.
  3. Asigurarea executării prevederilor legale în vederea acordării statutului de persoană asigurată a cetățenilor din stânga Nistrului.
  4. Asistarea metodologică a APL în vederea soluționării problemelor, precum și la organizarea consultării populației.

 

Condiţii de participare la concurs:

  • deține cetățenia Republicii Moldova;
  • posedă limba română;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
  • este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  • are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
  • în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  • nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
  • Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point) , internet.

 

            Dosarul  de concurs va conţine:

  • Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru postul respectiv;
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copiile diplomei de studii superioare şi a certificatului de calificare (după caz);
  • 1 an de experiență în domeniu este un avantaj;
  • Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă

documentară a experienţei de muncă anterioare;

  • Certificat medical de confirmare a faptului că este aptă, din punct de vedere al  stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
  • Cazier judiciar sau declarație pe propria ce atestă lipsa antecedentelor penale

nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie.

 

Data limită de depunere a  Dosarului de concurs —  12 februarie 2025, ora 17:00


Dosarul de concurs se depune  la adresa:

MD 6501, or.Anenii Noi,

str. 31 August1989,4, et.II, bir.208

Serviciul resurse umane

Date de contact:  tel. 0(265) 2-37-20;  067133527

 

Bibliografia concursului

 

Constituţia Republicii Moldova

Acte normative în domeniul serviciului public:

  • Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
  • Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
  • Legean 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale
  • Hotărîrea Guvernului nr.201 /2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public

Acte normative în domeniul administraţiei publice  locale:

  • Legea nr. 436 / 2006 privind administraţia publică locală

Acte normative în domeniul de specialitate:

  • Codul administrativ al RM nr.116/2018