Preşedintele raionului  Anenii  Noi anunţă  concurs  pentru ocuparea funcţiei publice vacante:

Auditor intern principal / auditoare internă principală Aparatul președintelui

Scopul al funcţiei: 

Acordarea consultanței președintelui raionului în asigurarea obiectivă a eficacității sistemului de management financiar şi control a subdiviziunilor Consiliului raional.

Obiectivele de bază:

  1. Propunerea măsurilor de aliniere la practicile de succes în domeniul auditului, în scopul atingerii nivelului înalt de performanţă a subdiviziunilor Consiliului raional.
  2. Informarea imediată în scris a președintelui raionului în cazul descoperirii unor indici de potenţiale fraude în cursul misiunii de audit intern.
  3. Propunerea soluțiilor de îmbunătățire a activităţii subdiviziunilor Consiliului raional.

Condiţii de participare la concurs:

  • deține cetățenia Republicii Moldova;
  • posedă limba română;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
  • este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  • are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
  • în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  • nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
  • Cunoştinţe:  Computer, MC Office (Word, Excel, power- point) , internet.

 

            Dosarul  de concurs va conţine:

  • Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru postul respectiv;
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copiile diplomei de studii ( superioare) şi a certificatului de calificare (după caz);
  • 1 an de experiență în domeniu administrației publice este un avantaj;
  • Copia carnetului  de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă documentară a experienţei de muncă anterioare;
  • Certificat medical de confirmare a faptului că este aptă, din punct de vedere al  stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
  • Cazier judiciar sau declarație pe propria ce atestă lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie.

Data limită de depunere a  Dosarului de concurs –  07 iulie 2025, ora 17:00
Dosarul de concurs se depune  la adresa:

MD 6501, or.Anenii Noi,

str. 31 August1989,4, et.II, bir.208

Serviciul resurse umane

Date de contact:  tel. 0(265) 2-37-20;  067133527

Bibliografia concursului

Constituţia Republicii Moldova

Acte normative în domeniul serviciului public:

  • Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutulfuncţionarului public
  • Legea nr. 25 /2008 privind Codul de conduită afuncţionarului public
  • Legean 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale
  • Hotărîrea Guvernului nr.201 /2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public

Acte normative în domeniul administraţiei publice  locale:

  • Legea nr. 436 / 2006 privind administraţia publică locală.

Acte normative în domeniul de activitate:

  • Legea nr. 271/2017privind auditul situațiilor financiare.
  • Hotărârea de Guvern nr.557/2019cu privire la aprobarea Codului etic al auditorului intern și a Cartei de audit intern.
  • Legea nr.229/ 2010privind controlul financiar public intern.