ANUNȚ DE ANGAJARE
Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției vacante de specialist/ă principal/ă Secția elaborarea şi administrarea bugetului (venituri).
Scopul și obiectivele de bază ale funcției:
- Contribuirea la elaborarea și administrarea bugetului raionului.
Sarcinile de bază:
- Elaborarea și administrarea bugetului raionului la compartimentul venituri;
- Asigurarea estimării veridice a veniturilor;
- Elaborarea în termenele stabilite a pronosticului bugetului raionului la venituri;
- Verificarea dărilor de seamă trimestriale și anuale.
Condițiile pentru participare la concurs:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Are capacitate deplină de exerciţiu;
- Domiciliu permanent în Republica Moldova;
- Studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
- Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil);
- Nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- Cunoașterea limbii române;
- Cunoaşterea programelor Microsoft Office: Word, Excel, Power Point;
- În ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Conţinutul dosarului de concurs:
- Formularul de participare (forma tipică);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi a certificatelor de calificare profesională (după caz);
- Copia carnetului de muncă și certificatele privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative (după caz);
- Declarația pe propria răspundere .
Salariul de funcție: 7240,0 lei plus sporul lunar în valoare fixă de 1300,0 lei.
Documentele pentru participare la concurs se vor prezenta până la 18 februarie 2025 la adresa: or.Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.409, tel. 0-265-2-22-91; 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.
Bibliografia
concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist/ă principal/ă al Secției elaborarea și administrarea bugetului:
- Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative de domeniu:
- Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului RM nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr.397/2003 privind finanţele publice locale;
- Legea nr.181/2014 finanțelor publice și responsabilități bugetar-fiscale.
- Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Hotărârea Guvernului RM nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Surse de informare:
Dosarul la concurs se depune până la data de 18 februarie 2025 la adresa:
MD-6501, or. Anenii Noi, str. 31 August 4, et.4, bir.409.
Relații la telefonul de contact: 0-265-2-22-91, 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.