Preşedintele raionului  Anenii  Noi anunţă  concurs  pentru ocuparea funcţiei publice vacante:

Specialist principal / specialistă principală Aparatul președintelui raionului

Scopul al funcţiei: 

Asigurarea funcționalității cabinetului președintelui raionului și colaborarea cu subdiviziunile și instituțiile din subordine a Consiliului raional.

Obiectivele de bază: 

  1. Organizareași planificarea agendei președintelui
  2. Asigurareaprotocolul
  3. Asigurareasistemului informațional zilnic între președintele raionului si angajatii institutiei.
  4. Asigurarea transmiterii în termen a răspunsurilor la solicitările parvenite, în legatură cu activitatea pe care o desfășoară.

Condiţii de participare la concurs:

  • deține cetățenia Republicii Moldova;
  • posedă limba română;
  • are capacitate deplină de exercițiu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
  • este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  • are studiisuperioare prevăzute pentru funcția publică respectivă: drept, administrație publică.
  • în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  • nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
  • Cunoştinţe:  Computer, MC Office (Word, Excel, power- point) , internet.

            Dosarul  de concurs va conţine:

  • Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru postul respectiv;
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copiile diplomei de studii superioare şi a certificatului de calificare (după caz);
  • 1 an de experiență în domeniu este un avantaj;
  • Copia carnetului  de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă documentară a experienţei de muncă anterioare;
  • Certificat medical de confirmare a faptului că este aptă, din punct de vedere al  stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
  • Cazier judiciar sau declarație pe propria ce atestă lipsaantecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie.

Data limită de depunere a  Dosarului de concurs –  14 aprilie 2025, ora 17:00

Dosarul de concurs se depune  la adresa:

MD 6501, or.Anenii Noi,

str. 31 August1989,4, et.II, bir.208

Serviciul resurse umane

Date de contact:  tel. 0(265) 2-37-20;  067133527

Bibliografia concursului

Constituţia Republicii Moldova

Acte normative în domeniul serviciului public:

  • Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutulfuncţionarului public
  • Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită afuncţionarului public
  • Legean 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale
  • Hotărîrea Guvernului nr.201 /2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public

Acte normative în domeniul administraţiei publice  locale:

  • Legea nr. 436 / 2006 privind administraţia publică locală

Acte normative în domeniul de specialitate:

  • Codul administrativ al RM nr.116/2018.