Preşedintele raionului  Anenii  Noi anunţă  concurs  pentru ocuparea  funcţiei publice vacante:

Arhitect- șef, Aparatul președintelui raionului

 

Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei: 

Promovarea politicii statului și legislației de domeniul Arhitecturii, Urbanismului, Amenajării Teritoriului și a Construcțiilor, infrastructurii anexe, spre planificarea şi realizarea dezvoltarii raionului, participarea în cadrul programelor de dezvoltare social-economic corelate cu Planul de anemajare a teritoriului național și regional și acordarea asistenței populației și instituțiilor subordonate CR.

Sarcinile de bază:

  • Analizarea și acordarea suportului beneficiarilor pentru procedura de avizare/emiterea actelor/ aprobare a lucrărilor de modernizare, consolidare, reparație a clădirilor instituțiilor publice.
  • Participarea, în comun cu alte subdiviziuni ale administraţiei publice locale, la organizarea şi amenajarea teritoriului administrat, la întocmirea prognozelor orientative şi programelor de dezvoltare social-economică, corelate cu Planul de Amenajare a Teritoriului Naţional (PATN).
  • Coordonarea executării lucrărilor publice, conform  documentaţiei de proiect aprobate.
  • Exercitarea, în condiţiile Legii, a controlului asupra respectării reglementărilor în vigoare în urbanism şi amenajarea teritoriului la nivel raional, în procesul realizării documentaţiei de urbanism şi amenajare a teritoriului, conlucrând în acest scop cu structurile descentralizate din teritoriu ale Agenției pentru supraveghere tehnică.
  • Organizarea şi desfăşurarea activităţilor Consiliului arhitectoral-urbanistic raional şi crearea bazei de date în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului.

Condiţii de participare la concurs:

  • deține cetățenia Republicii Moldova;-  posedă limba română; – are capacitate deplină de exercițiu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 de ani;- este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sunt stabilite cerințe speciale de sănătate;
  • are studiiîn domeniu necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
  • în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
  • nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
  • 1 an de experiență profesională în domeniu;
  • Cunoştinţe:  Computer, MC Office (Word, Excel, power- point) , internet.

            Dosarul  de concurs va conţine:

  • Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru postul respectiv;
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copiile diplomei de studii (superioare) şi a certificatului de calificare (după caz);
  • Copia carnetului  de muncă și extrasului din cont de la CTAS ca dovadă  documentară a experienţei de muncă anterioare;
  • Certificat medical de confirmare a faptului că este aptă, din punct de vedere al  stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice;
  • Cazier judiciar sau declarație pe propria ce atestă lipsaantecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie.

Data limită de depunere a  Dosarului de concurs – 22 septembrie 2025, ora 17:00
Dosarul de concurs se depune  la adresa: MD 6501, or.Anenii Noi, str. 31 August1989,4, et.II, bir.208  

Serviciul resurse umane           Date de contact:  tel. 0(265) 2-37-20;  067133527

Bibliografia concursului:

  • Constituţia Republicii Moldova;
  • Acte normative în domeniul serviciului public:
  • Legea nr. 158 / 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul  funcţionarului public;
  • Legea nr. 25/ 2008 privind Codul de conduită a   funcţionarului public;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/ 2008 cu privire la funcţia publică şi  statutul funcţionarului public.
  • Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
  • Legea nr. 436 /2006 privind administraţia publică locală;
  • Acte normative în domeniul de specialitate:
  • Codul nr. 434/2023 al urbanismului și construcțiilor.