Concurs pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal al Secției rapoarte și analiză

Primăria orașului Telenești anunță concurs pentru ocuparea funcție de director al grădiniței de copii | Ecoul Nostru

ANUNȚ DE PRELUNGIRE A CONCURSULUI!

 

Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției vacante de specialist/ă principal/ă Secția elaborarea şi administrarea bugetului (venituri).

Scopul și obiectivele de bază ale funcției:

  • Contribuirea la elaborarea și administrarea bugetului raionului.

Sarcinile de bază:

  • Elaborarea și administrarea bugetului raionului la compartimentul venituri;
  • Asigurarea estimării veridice a veniturilor;
  • Elaborarea în termenele stabilite a pronosticului bugetului raionului la venituri;
  • Verificarea dărilor de seamă trimestriale și anuale.

              Condițiile pentru participare la concurs:

  • Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
  • Are capacitate deplină de exerciţiu;
  • Domiciliu permanent în Republica Moldova;
  • Studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
  • Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil);
  • Nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
  • Cunoașterea limbii române;
  • Cunoaşterea programelor Microsoft Office: Word, Excel, Power Point;
  • În ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

              Conţinutul dosarului de concurs:

  • Formularul de participare (forma tipică);
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copiile diplomelor de studii şi a certificatelor de calificare profesională (după caz);
  • Copia carnetului de muncă și certificatele privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative (după caz);
  • Declarația pe propria răspundere .

Salariul de funcție: 6910,0 lei plus sporul lunar în valoare fixă de 1300,0 lei.

Documentele pentru participare la concurs se vor prezenta până la 05 decembrie 2024 la adresa: or.Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.409, tel. 0-265-2-22-91; 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.

Bibliografia

concursului  pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist/ă superior/ă al Secției elaborarea și administrarea bugetului:

  • Constituţia Republicii Moldova;

Acte normative de domeniu:

  • Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  • Hotărîrea Guvernului RM nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  • Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
  • Legea nr.397/2003 privind finanţele publice locale;
  • Legea nr.181/2014 finanțelor publice și responsabilități bugetar-fiscale.
  • Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
  • Hotărârea Guvernului RM nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.

    Surse de informare:

Dosarul la concurs se depune până la data de 05 decembrie 2024 la adresa:

MD-6501, or. Anenii Noi, str. 31 August 4, et.4, bir.409.

Relații la telefonul de contact: 0-265-2-22-91, 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică  dirfinante@anenii-noi.md.

 

 

ANUNȚ DE ANGAJARE!

 

Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunță concurs pentru ocuparea funcției temporar vacante de specialist principal Secția rapoarte și analiză.

 

Scopul și obiectivele de bază ale funcției:

  • Contribuirea la raportarea și analiza bugetului raionului.

           

Sarcinile de bază :

  • Recepţionarea şi examinarea rapoartelor privind executarea bugetelor locale.
  • Întocmirea rapoartelor lunare, trimestriale şi anuale privind executarea bugetelor.
  • Ţinerea evidenţei contabile a Direcţiei Finanţe.
  • Contribuirea la asigurarea controalelor asupra corectitudinii ţinerii evidenţei contabile în contabilităţile primăriilor şi instituţiilor publice finanţate de la bugetul raional.
  • Acordarea ajutorului consultativ-metodologic şi practic în domeniul evidenţei contabile în instituţiile publice.

 

Condiţii de participare la concurs :

  • deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  • posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
  • are studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
  • în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică pentru motive disciplinare;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate;
  • cunoaşterea programelor Microsoft Office: Word, Excel, Power Point.

        

Conţinutul Dosarului de concurs:                                                            

  • formularul de participare (forma tipică);
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
  • copia carnetului de muncă (după caz);
  • declarația pe propria răspundere privind antecedentele penale sau contravenționale nestinse.

 

 

Bibliografia

concursului  pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal Secția  Rapoarte și analiză:

 

  • Constituţia Republicii Moldova;

 

Acte normative în domeniul serviciului public :

 

  • Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  • Legea nr.25/2008 privind Codul de conduita a funcţionarului public ;
  • Hotărîrea Guvernului RM nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  • Legea nr.133/2016 privind declararea averii și intereselor personale.

 

Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:

 

  • Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
  • Legea 435/2006 privind descentralizarea administrativ-teritorială a RM;
  • Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative.

 

Acte normative în domeniul de specialitate :

 

  • Legea nr.397/2003 cu privire la finanţele publice locale;
  • Legea nr.181/2014 finanțelor publice și responsabilități bugetar-fiscale.
  • Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
  • Hotărârea Guvernului RM nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
  • Legea contabilității nr.113/2007 ;
  • Ordinul Ministrului Finanțelor nr.216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidenţa contabilă şi raportarea financiară în sistemul bugetar.

 

 

Dosarul la concurs se depune până la data de 11.04.2024 la adresa: MD-6501, or.Anenii Noi, str. 31 August 4, et.4, bir.410.

Relații la telefonul de contact: 0-265-2-22-91, 0-265-2-48-06.