Subdiviziunile Consiliului Raional
ANUNȚ!
Preşedintele raionului Anenii Noi anunță prelingirea termenului de depunere a dosarelor de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante:
Șef Direcția economie, dezvoltare regională și atragerea investițiilor
Scopul funcţiei:
Realizarea politicilor de stat în domeniul economiei cu respectarea legislației în cadrul Consiliului raional.
Obiectivele de bază:
- asigură organizarea activității Direcției în vederea implementării prevederilor legislative și normative privind promovarea directivelor prioritare în domeniul economiei și atragerii investițiilor;
- implementează programe de dezvoltare teritorială;
- coordonează activitatea agenților economici în vederea stabilirii relațiilor economice externe,cît și colaborarea în cadrul Euroregiunilor;
- contribuie la extinderea și diversificarea operațiunilor de export – import;
- elaborează periodic pronosticul de dezvoltare social- economic al raionului.
Condiţii de participare la concursuri:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare de specialitate;
— Minim 3 ani de experienţă profesională în domeniu;
— Neatingerea vârstei de pensionare;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point), internet.
Dosarul de concurs va conţine:
- Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru postul respectiv;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
- Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă a experienţei de muncă anterioare;
- Declarația pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale sau contavenționale.
Data limită de depunere a Dosarului de concurs — 12.08.2022, ora 17:00.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or.Anenii Noi
str. Piața 31 August 1989,4, et.II, bir.208
Serviciul resurse umane
Olga Morari — șef Serviciu
Date de contact: tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursurilor:
- Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 /2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
- Legea nr. 25 / 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
- Hotărîrea Guvernului nr.201 /2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/ 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 / 2006 privind administraţia publică locală
Șef Direcția economie, dezvoltare regională și atragerea investițiilor:
- Legea nr. 438 / 2006 privind dezvoltarea regională în RM
- Legea nr. 435/2006 privind descentralizarea administrative
- Legea nr. 231/2010 cu privire la comerț interior
- Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice
- Legea nr.181/2014 a finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale
- Legea nr. 81/2004 cu privire la investiţiile în activitatea de întreprinzător
- Legea nr. 205/2021 bugetului de stat pentru anul 2022
- Codul transporturilor rutiere nr.150/2014
- Hotărârea de Guvern nr.986/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice format de Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender)
- Ghid metodic “ Evaluarea performanțelor profesionale ale funcționarului public”
- Ghid de reguli și principia de bază de scriere a unui proiect “ Cum scriu un proiect”
- Ghidul autorităților public
ANUNȚ!
Preşedintele raionului Anenii Noi anunţă prelungirea termenului de depunere a dosarelor de concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante:
Specialist Direcția economie, dezvoltare regională și atragerea investițiilor
Scopul funcţiei:
Realizarea concepției în domeniul gospodăriilor comunale în raion.
Obiectivele de bază:
- coordonează activitatea în domeniul gospodăriilor comunale a administrației publice locale de nivelele I și II, cât și a instituțiilor publice din raion;
- elaborează rapoarte de efectuare a achizițiilor publice în urma procedurilor de achiziții cu valoare mică.
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare de specialitate ;
— Minimum 1 an de experienţă în funcţia de specialitate este un avantaj;
— Neatingerea vârstei de pensionare;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point) , internet.
Dosarul de concurs va conţine:
— Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru
postul respectiv;
— Copia buletinului de identitate;
— Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
— Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă
documentară a experienţei de muncă anterioară.
Data limită de depunere a Dosarului de concurs — 12 august 2022.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or.Anenii Noi,
str. 31 August,4, et.II, bir.208
Serviciul resurse umane
Specialist principal — Olga Morari
Date de contact: tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 /2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25 / 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului nr.201 /2009 privind punerea în aplicare a prevederilor; Legii nr.158/ 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 / 2006 privind administraţia publică locală.
Acte normative în domeniul de specialitate:
- Legea nr. 438 / 2006 privind dezvoltarea regională în RM;
- Legea nr. 435/2006 privind descentralizarea administrative;
- Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice;
- Legea nr. 1402/ 2002 serviciilor publice de gospodărie comunală.
Anunț privind închiderea locului vacant!
Consiliul raional anunţă închiderea locului vacant de specialist principal la Direcția Finanțe Anenii Noi din motivul expirării termenului limită.
Concursul se va desfășura la 18 iulie 2022, orele 14-00, în sala mică de ședințe a Consiliului raional, situată la et. 3.
La concurs sunt admise următoarele persoane: Gavrilov Elena și Cebotari Victoria
CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI!
Direcţia Asistentă Socială si Protecţia Familiei Anenii Noi anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Asistent social comunitar în primăria s. Puhăceni pe o perioada nedeterminată.
Condiţii de participare la concurs:
- Cetăţean al RM;
- Domiciliu permanent în RM;
- Studii specifice privind ocuparea postului în asistența socială;
- Se admit și studenții care fac studii în domeniul asistenței sociale, la secția cu frecvență redusă ( începând cu anul III);
- Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil) ;
- Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie;
- Cunoaşterea limbii de stat;
- Cunoaşterea programelor Microsoft Ofice:Word, Excel
Conţinutul Dosarului de concurs:
- Curriculum Vitae
- Copia diplomei de studii
- Certificatul medical
- Copia carnetului de muncă
- Copia buletinului de identitate
- Cererea către DASPF Anenii Noi
Bibliografia:
* Legea nr. 547/2003 cu privire la asistenţa socială;
*Legea 140/2013 privind protecţia specială a copiilor aflaţi în situaţie de risc şi a copiilor separaţi de părinţi;
si Legea 133 din 2008 cu privire la ajutorul social;
* Codul Muncii al RM ;
Alte informații suplimentare puteți primi la Direcţia Asistenţă Socială, Tineret şi Protecţia Familiei Anenii Noi, care se află în or. Anenii Noi, str. Piaţa 31 August, 4 , et. 1 biroul 405 sau la tel. 068611315;
Depunerea dosarelor va avea loc din data de 04 iulie 2022 până la data de 25 iulie 2022.
Responsabil pentru colectarea dosarelor este Munteanu Ira, sef serviciu asistenţi sociali comunitari;
ANUNȚ DE PRELUNGIRE A CONCURSULUI!
Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunţă prelungirea concursului pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal în Secţia Elaborarea şi administrarea bugetului (perioada concediului parţial plătit pentru îngrijirea copilului pînă la vîrsta de 3 ani).
Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei :
Contribuirea la elaborarea şi administrarea bugetului raionului.
Sarcinile de bază :
— Asigurarea estimării veridice şi economic argumentată a cheltuielilor bugetelor locale.
— Contribuirea la elaborarea pronosticului bugetului raionului şi bugetului raional.
— Monitorizarea executării bugetului de ambele niveluri la cheltuieli.
Condiţii de participare la concurs :
— Cetăţean al Republicii Moldova;
— Domiciliu permanent în Republica Moldova;
-Studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
— Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil) ;
— Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoaşterea programelor Microsoft Ofice:Word, Excel, Power Point.
Conţinutul Dosarului de concurs:
— Formularul de participare (forma tipică);
— Copia buletinului de identitate;
— Copiile diplomelor de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
— Copia carnetului de muncă, după caz;
Documentele pentru participare la concurs se vor prezenta până la 14 iulie 2022 la adresa :
or. Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.409, tel. 0-265-2-28-41; 0-265-2-48-06.
Bibliografia concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante —
specialist principal Secția Elaborarea și administrarea bugetului:
— Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative în domeniul serviciului public :
— Legea nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
— Legea nr.25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduita a funcţionarului public;
— Hotărârea Guvernului RM nr.201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
— Legea nr.133 din 17.06.2016 privind declararea averii și intereselor personale.
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
— Legea nr.436 din 28.12.2006 privind administraţia publică locală.
— Legea nr.435 din 28.12.2006 privind descentralizarea administrativ-teritorială a RM:
— Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative.
Acte normative în domeniul de specialitate :
— Legea nr.397 – XV din 16.10.2003 privind finanţele publice locale;
— Legea nr.181 din 25.07.2014 finanțelor publice și responsabilității bugetar-fiscale;
— Legea nr.270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
— Hotărârea Guvernului nr.1231 din 12.12.2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Dosarul de concurs se depune până la data de 14.07.2022 la adresa :
MD-6501, or.Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.409.
Relaţii la telefonul de contact : 0-265-2-28-41, 0-265-2-48-06.
CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI!
(REPETAT)
Direcţia Asistentă Socială si Protecţia Familiei Anenii Noi anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Asistent social comunitar în primăria s. Chetrosu pe o perioada nedeterminată.
Condiţii de participare la concurs:
- Cetăţean al RM;
- Domiciliu permanent în RM;
- Studii specifice privind ocuparea postului în asistența socială;
- Se admit și studenții care fac studii în domeniul asistenței sociale, la secția cu frecvență redusă ( începând cu anul III);
- Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil) ;
- Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie;
- Cunoaşterea limbii de stat;
- Cunoaşterea programelor Microsoft Ofice:Word, Excel
Conţinutul Dosarului de concurs:
- Curriculum Vitae
- Copia diplomei de studii
- Certificatul medical
- Copia carnetului de muncă
- Copia buletinului de identitate
- Cererea către DASPF Anenii Noi
Bibliografia:
* Legea nr. 547/2003 cu privire la asistenţa socială;
*Legea 140/2013 privind protecţia specială a copiilor aflaţi în situaţie de risc şi a copiilor separaţi de părinţi;
si Legea 133 din 2008 cu privire la ajutorul social;
* Codul Muncii al RM ;
Alte informații suplimentare puteți primi la Direcţia Asistenţă Socială, Tineret şi Protecţia Familiei Anenii Noi, care se află în or. Anenii Noi, str. Piaţa 31 August, 4 , et. 1 biroul 405 sau la tel. 068611315;
Depunerea dosarelor va avea loc din data de 21 iunie 2022 până la data de 10 august 2022.
Responsabil pentru colectarea dosarelor este Munteanu Ira, sef serviciu asistenţi sociali comunitari;
CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI!
(REPETAT)
Direcţia Asistentă Socială si Protecţia Familiei Anenii Noi anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Asistent social comunitar în primăria s. Cobusca Veche pe o perioada nedeterminată.
Condiţii de participare la concurs:
- Cetăţean al RM;
- Domiciliu permanent în RM;
- Studii specifice privind ocuparea postului în asistența socială;
- Se admit și studenții care fac studii în domeniul asistenței sociale, la secția cu frecvență redusă ( începând cu anul III);
- Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil) ;
- Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie;
- Cunoaşterea limbii de stat;
- Cunoaşterea programelor Microsoft Ofice:Word, Excel
Conţinutul Dosarului de concurs:
- Curriculum Vitae
- Copia diplomei de studii
- Certificatul medical
- Copia carnetului de muncă
- Copia buletinului de identitate
- Cererea către DASPF Anenii Noi
Bibliografia:
* Legea nr. 547/2003 cu privire la asistenţa socială;
*Legea 140/2013 privind protecţia specială a copiilor aflaţi în situaţie de risc şi a copiilor separaţi de părinţi;
si Legea 133 din 2008 cu privire la ajutorul social;
* Codul Muncii al RM ;
Alte informații suplimentare puteți primi la Direcţia Asistenţă Socială, Tineret şi Protecţia Familiei Anenii Noi, care se află în or. Anenii Noi, str. Piaţa 31 August, 4 , et. 1 biroul 405 sau la tel. 068611315;
Depunerea dosarelor va avea loc din data de 21 iunie 2022 până la data de 10 august 2022.
Responsabil pentru colectarea dosarelor este Munteanu Ira, sef serviciu asistenţi sociali comunitari;
CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI PUBLICE VACANTE!!!
Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist principal în Secţia Elaborarea şi administrarea bugetului (perioada concediului parţial plătit pentru îngrijirea copilului pînă la vîrsta de 3 ani).
Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei :
Contribuirea la elaborarea şi administrarea bugetului raionului.
Sarcinile de bază :
— Asigurarea estimării veridice şi economic argumentată a cheltuielilor bugetelor locale.
— Contribuirea la elaborarea pronosticului bugetului raionului şi bugetului raional.
— Monitorizarea executării bugetului de ambele niveluri la cheltuieli.
Condiţii de participare la concurs :
— Cetăţean al Republicii Moldova;
— Domiciliu permanent în Republica Moldova;
-Studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
— Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil) ;
— Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoaşterea programelor Microsoft Ofice:Word, Excel, Power Point.
Conţinutul Dosarului de concurs:
— Formularul de participare (forma tipică);
— Copia buletinului de identitate;
— Copiile diplomelor de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
— Copia carnetului de muncă, după caz;
Documentele pentru participare la concurs se vor prezenta până la 27 iunie 2022 la adresa : or. Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.409, tel. 0-265-2-28-41; 0-265-2-48-06.
Bibliografia concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante —
specialist principal Secția Elaborarea și administrarea bugetului:
— Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative în domeniul serviciului public :
— Legea nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
— Legea nr.25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduita a funcţionarului public;
— Hotărârea Guvernului RM nr.201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
— Legea nr.133 din 17.06.2016 privind declararea averii și intereselor personale.
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
— Legea nr.436 din 28.12.2006 privind administraţia publică locală.
— Legea nr.435 din 28.12.2006 privind descentralizarea administrativ-teritorială a RM:
— Legea nr.100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative.
Acte normative în domeniul de specialitate :
— Legea nr.397 – XV din 16.10.2003 privind finanţele publice locale;
— Legea nr.181 din 25.07.2014 finanțelor publice și responsabilității bugetar-fiscale;
— Legea nr.270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
— Hotărârea Guvernului nr.1231 din 12.12.2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270 din 23.11.2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Dosarul de concurs se depune până la data de 27.06.2022 la adresa :
MD-6501, or.Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.409.
Relaţii la telefonul de contact : 0-265-2-28-41, 0-265-2-48-06.
CONCURS!!!
DIRECȚIA ASISTENȚA SOCIALĂ ȘI PROTECȚIE A FAMILIEI ANENII NOI
anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante:
Asistent medical al CRIS Anenii Noi (1 unitate)
LA CENTRUL DE REABILITARE ȘI INTEGRARE SOCIALĂ
ANENII NOI (SEDIUL STR. SUVOROV. 59, ANENII NOI)
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Fișa medicala valabilă
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii specifice privind ocuparea postului (asistent medical): — studii medii speciale.
— Preferabil experienţă relevantă în domeniul socio-uman, minimum 1 an; — Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe — Compiuter (Word, Excel)
Dosarul de concurs va conţine:
— Formularul de participare formă tipică cuprinzînd experienţa relevantă pentru postul respective (Curriculum Vita SV);
— Copia buletinului de identitate;
— Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare(după caz);
— Copia carnetului de muncă ca dovadă documentară a experienţei de muncă anterioară;
— Certificat medical
1. Atribuţiile de serviciu:
1.1. Ajută medicul la acordarea asistenţei medicale curente şi de urgenţă , supravegheaza copiii pe tot parcursul zilei , depistand orice caz de imbolnavire in timp util .
1.2. Efectueaza zilnic dimineata si dupa amiaza triajul epidemiologic al copiilor (termometrizare , control tegumente si mucoase , fund de gat ) si consemneaza pe caietul de triaj ( febra , varsaturi , scaun prost , eruptii cutanate ) pentru a depista precoce orice caz de boala .
1.3. Cere relatii parintilor in legatura cu starea de sanatate a copiilor si a modului in care s-au comportat la domiciliu ; se informeaza asupra starii de sanatate a familiilor pentru a evita eventualele boli transmisibile .
1.4.Informeaza seful de centru asupra cazurilor de imbolnavire depistate la triaj cat si a cazurilor de boli contagioase luand masurile necesare pentru izolarea cazului ; 9.5. Semnaleaza medicului centrui orice problema privind sanatatea copiilor si acorda primul ajutor in cazurile de urgenta.
1.6. Efectueaza tratamentele prescrise de medic in cazurile de urgenta si anunta parintii pentru a duce copilul la control medical;
1.7. Nu administreaza medicamente aduse de parinti fara avizul medicului si fara recomandare din partea medicului de familie;
1.8. Pastreaza medicamentele în conditii optime numai in dulapul de medicamente , controlînd periodic valabilitatea , aspectul, etichetele , etc si data deschiderii flacoanelor cu picaturi sau siropuri perisabile .
1.9. Va afișa la vedere lista copiilor cu diverse interdictii medicamentoase cat si pe ceea cu copiii aflati in evidenta speciala actualizand-o cu cazurile noi
1.10. Executa cantarirea si masurarea periodica a copiilor pentru examenul de bilanț consemnand în fisa medicala si in Registrele centrului
1.11. Transmite și prezinta la cabinetul medical analizele , vaccinarile , avizele prezentate de parinti ;
1.12. Va efectua educatia sanitara cu parintii ca si cu personalul din subordine explicand acestora anumite atitudini si manevre medicale in folosul copilului ;
1.13. In relatiile cu parinti si cu copii va avea un comportament nediscriminator folosind un limbaj si formule de adresabilitate adecvate .
1.14. Semnaleaza sefului de centru orice suspiciune de abuz , exploatare sau neglijenta asupra copilului ;
1.15. Va folosi instrumente de unica folosinta ( seringi , sonde , manusi , pahare , etc ) si raspunde de colectarea si distrugerea acestora in containere speciale ;
1.16. Respecta regimul de viata al copiilor ;
1.17. Administreaza si supravegheaza distribuirea corecta a mesei copiilor respectand regulile de igiena si prescriptiile alimentare ( eventuale alergii) cu vesela individualizata ;
1.18 Urmareste , supravegheaza si participa la modul in care se face curatenia , aerisirea , spalarea si dezinfectarea incaperilor , obiectelor si a mobilierului de catre personalul in subordine ;
1.19. Participa la modul in care se pregatesc si se schimba solutiile dezinfectante din centru ;
1.20. Urmareste , supravegheaza si participa la folosirea individuala a obiectelor de masa ( cana , farfurie , lingurite ) cat si a obiectelor de toaleta ( olita, pahar , pieptan , etc.) ;
1.21. Supravegheaza modul de colectare si dezinfectie a lenjeriei ca si modul de transport la spalatorie ;
1.22. Supravegheaza in mod activ somnul copiilor ;
1.23. Supravegheaza respectarea masurilor igienico-sanitare privind igiena individuala a copiilor ( baie , schimbarea lenjeriei, debarasarea pemparsilor , etc ) ; 9.24. Raspunde de modul de completare a evidentelor centrului ( raportul de tura , caietul de triaj , fisa medicala) ;
1.25. Instruiește lucratorii sociali ca in lipsa cadrului medical de la centru sa stie sa completeze evidentele, cu conditia de a anunta specialiștii de tura, medicul sau seful de centru despre problemele aparute si de a nu-si depasi competentele ;
1.26. Are sarcina de a se instrui permanent , fiind la curent cu noutatile medicale ; 1.27. Asistenta va purta echipamentul de protectie curat si va avea o tinuta decenta in fata beneficiarilor
1.28. Respecta deontologia medicala, secretul professional.
1.29 Sesizeaza conducerea/echipa multidisciplinara din centru despre orice tentative sau situatie de abuz, neglijare sau exploatare a copilului;
1.30 Asigura, alaturi de tot personalul din centru , realizarea masurilor privind siguranta si securitatea copiilor din centru , conform Standardelor Minime Obligatorii si a Regulamentului de Organizare si Functionare.
Data limită la care poate fi depus Dosarul de concurs 16 mai 2022
După informaţii necesare de adresat la:
Centrul de Reabilitare şi Integrare Socială Anenii Noi,
or. Anenii Noi, str.Suvorov A,59.
Telefon 0-265-2-23-59, 068506638
Responsabil de colectarea dosarelor — Balan Svetlana, manager Centru.
Cunoştinţe:
• Cunoașterea legislației în domeniul dizabilității și a sistemului de protecție socială în Republica Moldova;
• Cunoștințe de specialitate (metode, tehnici și instrumente de evaluare);
• Cunoaşterea caracteristicilor beneficiarilor Serviciului;
• Cunoaşterea a limbilor română şi rusă;
DIRECȚIA ASISTENȚA SOCIALĂ ȘI PROTECȚIA A FAMILIEI ANENII NOI
Anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei vacante:
Psiholog al Centrului de Reabilitare (0,5 unitate)
LA CENTRUL DE REABILITARE ȘI INTEGRARE SOCIALĂ
ANENII NOI (SEDIUL STR. SUVOROV.59 ANENII NOI)
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Fișa medicala
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare/masterat de specialitate ( psihologie, psihopedagogie);
— Minimum 1 an de experienţă de lucru în funcţie de specialitate;
— Neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie limită de vîrstă;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe — Compiuter (Word, Excel)
Dosarul de concurs care va conţine:
— Formularul de participare formă tipică cuprinzînd experienţa relevantă pentru postul respective (Curriculum Vita SV);
— Copia buletinului de identitate;
— Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare(după caz);
— Copia carnetului de muncă ca dovadă documentară a experienţei de muncă anterioară;
— Certificat medical
Data limită la care poate fi depus Dosarul de concurs 16 mai 2022
După informaţii necesare de adresat la:
Centrul de Reabilitare şi Integrare Socială Anenii Noi,
or. Anenii Noi, str.Suvorov A,59.
Telefon 0-265-2-23-59, 068506638
Responsabil de colectarea dosarelor — Balan Svetlana, manager Centru.
Bibliografia concursului:
* Legea nr. 140 din 14.06.2013 „Privind protecţia specială a copiilor aflaţi în situaţia de risc şi a copiilor separaţi de părinţi”;
* Hotărîrea Guvernului nr. 450 din 28.04.2006 Pentru aprobarea Standardelor minime de calitate privind îngrijirea, educarea şi socializarea copilului din Centrul de plasament temporar”,
* Convenţia cu privire la drepturile copilului (cu modificările rezoluţiei Parlamentului Republicii Moldova nr. 408-XII din 12.12.1990),
* Codul Familiei al RM
Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi
Specialist superior Secţia Elaborarea şi administrarea bugetului (perioadă nedeterminată) . Depunerea dosarului până la 24.11.2021
Direcţia Generală Educaţie, Cultură și Turism Anenii Noi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor vacante de
director al Casei raionale de cultură Anenii Noi
director al Bibliotecii publice raionale