Concurs funcția publică vacantă de specialist PRINCIPAL al Secției elaborarea și administrarea bugetului
ANUNȚ DE ANGAJARE!
Se anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal al Secției elaborarea și administrarea bugetului din cadrul Direcției Finanțe a Consiliului raional Anenii Noi.
Scopul și obiectivele de bază ale funcției:
- Contribuirea la elaborarea și administrarea bugetului raionului.
Sarcinile de bază:
- analizează volumul surselor de venituri ale unităţilor administrativ teritoriale de nivelul I și nivelul II, pentru estimarea bazei fiscale;
- comunică autorităţilor publice locale notele metodologice privind prognozele, principiile de bază ale politicii statului în domeniul veniturilor pe anii viitori;
- contribuie la aplicarea corectă a actelor normative privind elaborarea bugetului la venituri;
- elaborează în termenele stabilite pronosticul bugetului raionului la compartimentul venituri.
Condițiile pentru participare la concurs:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate;
- cunoaşterea programelor Microsoft Office: Word, Excel, Power Point.
Conţinutul Dosarului de concurs:
- formularul de participare (forma tipică);
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
- copia carnetului de muncă (după caz);
- declarația pe propria răspundere privind antecedentele penale sau contravenționale nestinse.
Bibliografia
concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal al Secției elaborarea și administrarea bugetului:
— Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative în domeniul serviciului public :
— Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
— Legea nr.25/2008 privind Codul de conduita a funcţionarului public ;
— Hotărîrea Guvernului RM nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
— Legea nr.133/2016 privind declararea averii și intereselor personale.
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
— Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
— Legea 435/2006 privind descentralizarea administrativ-teritorială a RM;
— Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative.
Acte normative în domeniul de specialitate :
— Legea nr.397/2003 cu privire la finanţele publice locale;
— Legea nr.181/2014 finanțelor publice și responsabilități bugetar-fiscale.
— Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
— Hotărârea Guvernului RM nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Dosarul la concurs se depune până la data de 21.04.2024 la adresa:
MD-6501, or. Anenii Noi, str. Piața 31 August 4, et.4, bir.410.