Concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante
https://anenii-noi.md/?page_id=3034&preview=true
Preşedintele raionului Anenii Noi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor publice vacante:
Specialist principal Secția juridică
Scopul al funcţiei: Asigurarea juridică a activităţii instituției cu respectarea legislației în cadrul Consiliului raional și a subdiviziunilor acestuia.
Obiectivele de bază:
— elaborează proiecte de decizii ale Consiliului raional şi proiecte de dispoziţii
ale preşedintelui raionului, efectuează expertiza juridică a acestora;
— întocmește dispoziţiile prezentate spre semnare preşedintelui raionului;
— acordă consultare juridică subdiviziunilor Consiliului raional.
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare de specialitate;
— Minimum 3 an de experienţă în funcţia de specialitate;
— Neatingerea vârstei de pensionare;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer (Word, Excel).
Dosarul de concurs va conţine:
— Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru
postul respectiv;
— Copia buletinului de identitate;
— Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
— Copia carnetului de muncă ca dovadă documentară a experienţei de muncă
anterioară.
Data limită de depunere a Dosarului de concurs — 30 septembrie 2022.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or.Anenii Noi,
xstr. 31 August,4, et.II, bir.208, Serviciul resurse umane
șef — Olga Morari
Date de contact: tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursurilor:
- Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 /2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
- Legea nr. 25 / 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
- Hotărîrea Guvernului nr.201 /2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/ 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 / 2006 privind administraţia publică locală
Acte normative în domeniul de specialitate:
— Codul Civil nr.1107/2002 al RM
— Codul de procedură civilă nr.225/2003 al RM
— Codul administrativ nr.116/2018 al RM
Specialist principal Secția Financiară
Scopul funcţiei:
Asigurarea organizării corecte a evidenței contabile.
Obiectivele de bază:
- Evidența operațiunilor contabile ce prevede remunerarea muncii, calcularea și plata în timp a salariilor personalului auxiliar și a funcționarilor publici.
- Întocmirea și prezentarea în termenele stabilite a dărilor de seamă contabile.
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare de specialitate;
— Minimum 5 ani de experienţă profesională în domeniu;
— Neatingerea vârstei de pensionare;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point) , internet,
program contabil 1C și BIT generator.
Dosarul de concurs va conţine:
— Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru
postul respectiv;
— Copia buletinului de identitate;
— Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
— Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă
documentară a experienţei de muncă anterioară.
Data limită de depunere a Dosarului de concurs — 30 septembrie 2022.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or.Anenii Noi,
str. 31 August,4, et.II, bir.208
Serviciul resurse umane
șef — Olga Morari
Date de contact: tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 /2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25 / 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului nr.201 /2009 privind punerea în aplicare a prevederilor; Legii nr.158/ 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 / 2006 privind administraţia publică locală.
Acte normative în domeniul de specialitate:
- Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Legea nr.287/2017 contabilității și raportării financiare;
- Ordinul MF nr. 172/2019 cu privire la modul de achitare şi evidență a plăților la bugetul public naţional prin sistemul trezorerial al Ministerului Finanţelor în anul 2020;
- Ordinul MF nr. 187/2019 cu privire la modificarea Regulamentului privind administrarea Clasificatiei bugetare;
- Ordinul MF nr. 216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar;
- Ordinul MF nr. 208/2015 privind Clasificaţia bugetară;
- Hotărârea de Guvern nr.500/1998 despre aprobarea Regulamentului
privind casarea bunurilor uzate, raportate
la mijloacele fixe.
Șef Serviciul relații funciare și cadastru în
Secția agricultură și alimentație
Scopul al funcţiei:
Dirijarea în cadrul raionului a procesului de reglementare a regimului proprietății funciare.
Obiectivele de bază:
— administrează controlul de stat asupra folosirii raționale a terenurilor;
— elaborează și asigură realizarea programelor de stat privind folosirea
rațională, protecția și restabilirea terenurilor;
— coordonează și asigură controlul asupra tuturor genurilor de lucrări în
domeniul reglementării regimului proprietății funciare.
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare de specialitate;
— Experienţa 3 ani în funcţia de specialitate;
— Neatingerea vârstei de pensionare;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer (Word, Excel).
Dosarul de concurs va conţine:
— Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru
postul respectiv;
— Copia buletinului de identitate;
— Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
— Copia carnetului de muncă ca dovadă documentară a experienţei de muncă
anterioară sau extrasul din cont de la CTAS.
Data limită de depunere a Dosarului de concurs — 30 septembrie 2022.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or.Anenii Noi,
Piața 31 August,4, et.II, bir.208, șef Serviciul resurse umane — Olga Morari
Date de contact: tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 /2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
- Legea nr. 25 / 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
- Hotărîrea Guvernului nr.201 /2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/ 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 / 2006 privind administraţia publică locală
Acte normative în domeniul de specialitate:
- Legea nr.828/1991 Codul funciar
- Legea nr.354/2004 cu privire la formarea bunurilor imobile
- Legea nr. 1308/1997 privind preţul normativ şi modul de vânzare-cumpărare a pământului
- Legea nr. 1543/1998 cadastrului bunurilor imobile
- Hotărârea de Guvern nr. 1428/2008 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la vânzarea-cumpărarea şi locaţiunea/arenda terenurilor aferente
- Hotărârea de Guvern nr. 63/2019 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de delimitare a bunurilor imobile proprietate publică
- Hotărârea de Guvern nr.136/2009 cu privire la aprobarea Regulamentului privind licitaţiile cu strigare şi cu reducere
- Legea 29/2018 privind delimitarea proprietăţii publice.
Specialist Direcția economie, dezvoltare regională și atragerea investițiilor
Scopul funcţiei:
Realizarea concepției în domeniul eficienței energetice în raion.
Obiectivele de bază:
- Înregistraea contractelor de achiziții publice în urma procedurilor de achiziții cu valoare mică.
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare de specialitate: economie, administrație publică, contabilitate.
— Minimum 1 an de experienţă în funcţia de specialitate este un avantaj;
— Neatingerea vârstei de pensionare;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point) , internet.
Dosarul de concurs va conţine:
— Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru
postul respectiv;
— Copia buletinului de identitate;
— Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
— Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă
documentară a experienţei de muncă anterioară.
Data limită de depunere a Dosarului de concurs — 30 septembrie 2022.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or.Anenii Noi,
str. 31 August,4, et.II, bir.208
Serviciul resurse umane
șef — Olga Morari
Date de contact: tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursurilor:
- Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 /2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25 / 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului nr.201 /2009 privind punerea în aplicare a prevederilor; Legii nr.158/ 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 / 2006 privind administraţia publică locală.
Acte normative în domeniul de specialitate:
- Legea nr. 438 / 2006 privind dezvoltarea regională în RM;
- Legea nr. 435/2006 privind descentralizarea administrative;
- Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice;
- Hotărîrea Guvernului n 10/2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice.
Specialist superior în Secția construcții
Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei:
Coordonarea problemelor în domeniul drumurilor.
Sarcinile de bază:
— Pregătirea, lansarea proiectelor investiționale la nivel de raion și localități,
— Analizarea situației în domeniul drumurilor din teritoriu;
— Monitorizarea impementării proiectelorinvestiționale.
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare în domeniu ;
— Minim 6 luni de experienţă profesională în domeniu;
— Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie limită de vârstă;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point), internet.
Dosarul de concurs care va conţine:
- Formularul de participare formă tipică cuprinzând experienţa relevantă pentru postul respectiv;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare(după caz);
- Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă
- documentară a experienţei de muncă anterioară;
- Declarația pe propria răspundere privind antecedentelor penale sau contavenționale nestinse.
Data limită de depunere a dosarului de concurs — 30 septembrie 2022.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or. Anenii Noi,
str. 31 August,4, et. II, bir.208,
Serviciul resurse umane
Specialist principal — Olga MORARI
Relaţii la tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova;
- Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul
funcţionarului public;
- Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a
funcţionarului public;
- Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a
prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi
statutul funcţionarului public.
- Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
- Acte normative în domeniul de specialitate:
— Legea nr. 163 din 09 iulie 2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţie;
— Legea nr. 721 din 02 februarie 1996 privind calitatea în construcţii;
- Legea nr. 509/1995 drumurilor;
- Hotărâre de Guvern nr. 357/2009 cu privire la aprobarea Regulamentului circulaţiei rutiere.