Anunț concursuri!
16 сентября 2021
Preşedintele raionului Anenii Noi anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor publice vacante:
1. Specialist Direcția economie, dezvoltare regională și atragerea investițiilor
Scopul funcţiei:
Realizarea concepției în domeniul gospodăriilor comunale în raion.
Obiectivele de bază:
- coordonează activitatea în domeniul gospodăriilor comunale a administrației publice locale de nivelele I și II, cât și a instituțiilor publice din raion;
- elaborează rapoarte de efectuare a achizițiilor publice în urma procedurilor de achiziții cu valoare mică.
Condiţii de participare la concurs pentru funcția de șef :
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare de specialitate ;
— Minimum 1 an de experienţă în funcţia de specialitate este un avantaj;
— Neatingerea vârstei de pensionare;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point) , internet.
Dosarul de concurs va conţine:
— Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru
postul respectiv;
— Copia buletinului de identitate;
— Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
— Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă
documentară a experienţei de muncă anterioară.
Data limită de depunere a Dosarului de concurs — 06 octombrie 2021.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or.Anenii Noi,
str. 31 August,4, et.II, bir.208
Serviciul resurse umane
Specialist principal — Olga Morari
Date de contact: tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 /2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25 / 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului nr.201 /2009 privind punerea în aplicare a prevederilor; Legii nr.158/ 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 / 2006 privind administraţia publică locală.
Acte normative în domeniul de specialitate:
- Legea nr. 438 / 2006 privind dezvoltarea regională în RM;
- Legea nr. 435/2006 privind descentralizarea administrative;
- Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice;
- Legea nr. 1402/ 2002 serviciilor publice de gospodărie comunală.
2.Arhitect- șef
Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei:
Organizarea şi desfăşurarea activităţilor Consiliului arhitectoral-urbanistic raional şi crearea bazei de date în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului.
Sarcinile de bază:
— Participarea, în comun cu alte subdiviziuni ale administraţiei publice locale, la organizarea şi amenajarea teritoriului administrat, la întocmirea prognozelor orientative şi programelor de dezvoltare social-economică, corelate cu Planul de Amenajare a Teritoriului Naţional (PATN);
— Contribuirea la elaborarea documentaţiei de urbanism şi amenajarea teritoriului unităţilor administrativ-teritoriale ale raionului;
— Coordonarea executării lucrărilor publice, conform documentaţiei de proiect aprobate;
— Exercitarea, în condiţiile Legii, a controlului asupra respectării reglementărilor în vigoare în urbanism şi amenajarea teritoriului la nivel raional, în procesul realizării documentaţiei de urbanism şi amenajare a teritoriului, conlucrând în acest scop cu structurile descentralizate din teritoriu ale Agenției pentru supravegherea tehnică.
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare în domeniu ;
— Minim 3 ani de experienţă profesională în domeniu;
— Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie limită de vârstă;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point), internet.
Dosarul de concurs care va conţine:
- Formularul de participare formă tipică cuprinzând experienţa relevantă pentru postul respectiv;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare(după caz);
- Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă
- documentară a experienţei de muncă anterioară;
- Declarația pe propria răspundere privind antecedentelor penale sau contavenționale nestinse.
Data limită de depunere a dosarului de concurs — 06 octombrie 2021.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or. Anenii Noi,
str. 31 August,4, et. II, bir.208,
Serviciul resurse umane
Specialist principal — Olga MORARI
Relaţii la tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova;
- Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul
funcţionarului public;
- Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a
funcţionarului public;
- Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a
prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi
statutul funcţionarului public.
- Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
- Acte normative în domeniul de specialitate:
— Legea nr. 163 din 09 iulie 2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţie;
— Legea nr. 721 din 02 februarie 1996 privind calitatea în construcţii;
- Legea nr.835 din 17 mai 1996 privind principiile urbanismului şi amenajării teritoriului.
3. Auditor-intern principal
Scopul şi obiectivele de bază ale funcţiei:
Acordarea consultanței președintelui raionului în asigurarea obiectivă a eficacității sistemului de management financiar și control a subdiviziunilor Consiliului raional.
Sarcinile de bază:
- Propunerea măsurilor de aliniere la practicile de succes în domeniul auditului, în scopul atingerii nivelului înalt de performanţă a subdiviziunilor Consiliului raional;
- Informarea imediată în scris a președintelui raionului în cazul descoperirii unor indici de potenţiale fraude în cursul misiunii de audit intern;
- Propunerea soluțiilor de îmbunătățire a activităţii subdiviziunilor Consiliului raional.
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare în domeniu ;
— Minim 2 ani de experienţă profesională în domeniu;
— Neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie limită de vârstă;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point) , internet.
Dosarul de concurs care va conţine:
- Formularul de participare formă tipică cuprinzând experienţa relevantă pentru postul respectiv;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare(după caz);
- Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă
- documentară a experienţei de muncă anterioară;
- Declarația pe propria răspundere privind antecedentelor penale sau contavenționale nestinse.
Data limită de depunere a dosarului de concurs — 06 octombrie 2021.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or. Anenii Noi,
str. 31 August,4, et. II, bir.208,
Serviciul resurse umane
Specialist principal — Olga MORARI
Relaţii la tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova;
- Acte normative în domeniul serviciului public:
– Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul
funcţionarului public;
– Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a
funcţionarului public;
– Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a
prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi
statutul funcţionarului public;
- Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
– Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
– Legea nr. 438 din 28 decembrie 2006 privind dezvoltarea regională în Republica
Moldova;
– Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă.
4. Specialist principal Secția Financiară
Scopul funcţiei:
Asigurarea organizării corecte a evidenței contabile.
Obiectivele de bază:
- Evidența operațiunilor contabile ce prevede remunerarea muncii, calcularea și plata în timp a salariilor personalului auxiliar și a funcționarilor publici.
- Întocmirea și prezentarea în termenele stabilite a dărilor de seamă contabile.
Condiţii de participare la concurs:
— Cetăţean al RM;
— Domiciliu permanent în RM;
— Studii superioare de specialitate;
— Minimum 5 ani de experienţă profesională în domeniu;
— Neatingerea vârstei de pensionare;
— Cunoaşterea limbii de stat;
— Cunoştinţe: Computer, MC Office (Word, Excel, power- point) , internet,
program contabil 1C și BIT generator.
Dosarul de concurs va conţine:
— Formularul de participare (formă tipică), cuprinzând experienţa relevantă pentru
postul respectiv;
— Copia buletinului de identitate;
— Copiile diplomei de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
— Copia carnetului de muncă sau extrasul din cont de la CTAS ca dovadă
documentară a experienţei de muncă anterioară.
Data limită de depunere a Dosarului de concurs — 06 octombrie 2021.
Dosarul de concurs se depune la adresa:
MD 6501, or.Anenii Noi,
str. 31 August,4, et.II, bir.208
Serviciul resurse umane
Specialist principal — Olga Morari
Date de contact: tel./fax 0265 2-37-20
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr. 158 /2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25 / 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului nr.201 /2009 privind punerea în aplicare a prevederilor; Legii nr.158/ 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr. 436 / 2006 privind administraţia publică locală.
Acte normative în domeniul de specialitate:
- Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Legea nr.287/2017 contabilității și raportării financiare;
- Ordinul MF nr. 172/2019 cu privire la modul de achitare şi evidență a plăților la bugetul public naţional prin sistemul trezorerial al Ministerului Finanţelor în anul 2020;
- Ordinul MF nr. 187/2019 cu privire la modificarea Regulamentului privind administrarea Clasificatiei bugetare;
- Ordinul MF nr. 216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar;
- Ordinul MF nr. 208/2015 privind Clasificaţia bugetară;
- Hotărârea de Guvern nr.500/1998 despre aprobarea Regulamentului
privind casarea bunurilor uzate, raportate
la mijloacele fixe.
Tweet