Concurs pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal al Secției rapoarte și analiză
ANUNȚ DE PRELUNGIRE A CONCURSULUI!
Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției vacante de specialist/ă principal/ă Secția elaborarea şi administrarea bugetului (venituri).
Scopul și obiectivele de bază ale funcției:
- Contribuirea la elaborarea și administrarea bugetului raionului.
Sarcinile de bază:
- Elaborarea și administrarea bugetului raionului la compartimentul venituri;
- Asigurarea estimării veridice a veniturilor;
- Elaborarea în termenele stabilite a pronosticului bugetului raionului la venituri;
- Verificarea dărilor de seamă trimestriale și anuale.
Condițiile pentru participare la concurs:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Are capacitate deplină de exerciţiu;
- Domiciliu permanent în Republica Moldova;
- Studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
- Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil);
- Nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- Cunoașterea limbii române;
- Cunoaşterea programelor Microsoft Office: Word, Excel, Power Point;
- În ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Conţinutul dosarului de concurs:
- Formularul de participare (forma tipică);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi a certificatelor de calificare profesională (după caz);
- Copia carnetului de muncă și certificatele privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative (după caz);
- Declarația pe propria răspundere .
Salariul de funcție: 6910,0 lei plus sporul lunar în valoare fixă de 1300,0 lei.
Documentele pentru participare la concurs se vor prezenta până la 05 decembrie 2024 la adresa: or.Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.409, tel. 0-265-2-22-91; 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.
Bibliografia
concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist/ă superior/ă al Secției elaborarea și administrarea bugetului:
- Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative de domeniu:
- Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului RM nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr.397/2003 privind finanţele publice locale;
- Legea nr.181/2014 finanțelor publice și responsabilități bugetar-fiscale.
- Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Hotărârea Guvernului RM nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Surse de informare:
Dosarul la concurs se depune până la data de 05 decembrie 2024 la adresa:
MD-6501, or. Anenii Noi, str. 31 August 4, et.4, bir.409.
Relații la telefonul de contact: 0-265-2-22-91, 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.
ANUNȚ DE ANGAJARE!
Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunță concurs pentru ocuparea funcției temporar vacante de specialist principal Secția rapoarte și analiză.
Scopul și obiectivele de bază ale funcției:
- Contribuirea la raportarea și analiza bugetului raionului.
Sarcinile de bază :
- Recepţionarea şi examinarea rapoartelor privind executarea bugetelor locale.
- Întocmirea rapoartelor lunare, trimestriale şi anuale privind executarea bugetelor.
- Ţinerea evidenţei contabile a Direcţiei Finanţe.
- Contribuirea la asigurarea controalelor asupra corectitudinii ţinerii evidenţei contabile în contabilităţile primăriilor şi instituţiilor publice finanţate de la bugetul raional.
- Acordarea ajutorului consultativ-metodologic şi practic în domeniul evidenţei contabile în instituţiile publice.
Condiţii de participare la concurs :
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- are studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate;
- cunoaşterea programelor Microsoft Office: Word, Excel, Power Point.
Conţinutul Dosarului de concurs:
- formularul de participare (forma tipică);
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
- copia carnetului de muncă (după caz);
- declarația pe propria răspundere privind antecedentele penale sau contravenționale nestinse.
Bibliografia
concursului pentru ocuparea funcției publice temporar vacante de specialist principal Secția Rapoarte și analiză:
- Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative în domeniul serviciului public :
- Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr.25/2008 privind Codul de conduita a funcţionarului public ;
- Hotărîrea Guvernului RM nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr.133/2016 privind declararea averii și intereselor personale.
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
- Legea 435/2006 privind descentralizarea administrativ-teritorială a RM;
- Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative.
Acte normative în domeniul de specialitate :
- Legea nr.397/2003 cu privire la finanţele publice locale;
- Legea nr.181/2014 finanțelor publice și responsabilități bugetar-fiscale.
- Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Hotărârea Guvernului RM nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
- Legea contabilității nr.113/2007 ;
- Ordinul Ministrului Finanțelor nr.216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidenţa contabilă şi raportarea financiară în sistemul bugetar.
Dosarul la concurs se depune până la data de 11.04.2024 la adresa: MD-6501, or.Anenii Noi, str. 31 August 4, et.4, bir.410.
Relații la telefonul de contact: 0-265-2-22-91, 0-265-2-48-06.