Concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist SUPERIOR Secția elaborarea şi administrarea bugetului
ANUNȚ DE PRELUNGIRE
A CONCURSURILOR!
Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției vacante de specialist/ă superior/ă Secția rapoarte și analize.
Scopul și obiectivele de bază ale funcției:
- Ajutorul metodologic şi controlul asupra stării evidenţei contabile în contabilităţile primăriilor şi ale instituţiilor publice finanţate de la bugetul raional, corectitudinii întocmirii dărilor de seamă şi devizelor de cheltuieli.
Sarcinile de bază:
- Recepţionarea şi examinarea rapoartelor privind executarea bugetelor locale;
- Întocmirea rapoartelor lunare, trimestriale şi anuale privind executarea bugetelor;
- Ţinerea evidenţei contabile a Direcţiei Finanţe;
- Contribuirea la asigurarea controalelor asupra corectitudinii ţinerii evidenţei contabile în contabilităţile primăriilor şi instituţiilor publice finanţate de la bugetul raional;
- Acordarea ajutorului consultativ-metodologic şi practic în domeniul evidenţei contabile în instituţiile publice.
Condițiile pentru participare la concurs:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Are capacitate deplină de exerciţiu;
- Domiciliu permanent în Republica Moldova;
- Studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
- Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil);
- Nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- Cunoașterea limbii române;
- Cunoaşterea programelor Microsoft Office: Word, Excel, Power Point;
- În ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Conţinutul dosarului de concurs:
- Formularul de participare (forma tipică);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi a certificatelor de calificare profesională (după caz);
- Copia carnetului de muncă și certificatele privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative (după caz);
- Declarația pe propria răspundere .
Salariul de funcție: 6090,0 lei plus sporul lunar în valoare fixă de 1300,0 lei.
Documentele pentru participare la concurs se vor prezenta până la 05 decembrierie 2024 la adresa: or.Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.409, tel. 0-265-2-22-91; 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.
Bibliografia
concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist/ă superior/ă al Secției rapoarte și analize:
- Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative de domeniu:
- Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului RM nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
- Legea contabilității nr.113/2007;
- Ordinul Ministerului Finanțelor nr.216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar și a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar;
- Legea nr.397/2003 privind finanţele publice locale;
- Legea nr.181/2014 finanțelor publice și responsabilități bugetar-fiscale.
- Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Hotărârea Guvernului RM nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Surse de informare:
Dosarul la concurs se depune până la data de 05 decembrie 2024 la adresa:
MD-6501, or. Anenii Noi, str. 31 August 4, et.4, bir.409.
Relații la telefonul de contact: 0-265-2-22-91, 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.
***
Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcției vacante de specialist/ă superior/ă Secția elaborarea şi administrarea bugetului (cheltuieli).
Scopul și obiectivele de bază ale funcției:
- Contribuirea la elaborarea și administrarea bugetului raionului.
Sarcinile de bază:
- Asigurarea estimării veridice şi economic argumentată a cheltuielilor bugetelor locale;
- Contribuirea la elaborarea pronosticului bugetului raionului şi bugetului
- raional;
- Asigurarea, examinarea şi verificarea devizelor de cheltuieli a bugetelor primăriilor/instituţiilor şi a calculelor adiţionale ;
- Monitorizarea executării bugetului de ambele niveluri la cheltuieli;
- Asigurarea prezentării rapoartelor.
Condițiile pentru participare la concurs:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Are capacitate deplină de exerciţiu;
- Domiciliu permanent în Republica Moldova;
- Studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
- Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil);
- Nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- Cunoașterea limbii române;
- Cunoaşterea programelor Microsoft Office: Word, Excel, Power Point;
- În ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică ce derivă dintr-un ac
- t de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Conţinutul dosarului de concurs:
- Formularul de participare (forma tipică);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi a certificatelor de calificare profesională (după caz);
- Copia carnetului de muncă și certificatele privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative (după caz);
- Declarația pe propria răspundere .
Salariul de funcție: 6090,0 lei plus sporul lunar în valoare fixă de 1300,0 lei.
Documentele pentru participare la concurs se vor prezenta până la 05 decembrie 2024 la adresa: or.Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.409, tel. 0-265-2-22-91; 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.
Bibliografia
concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist/ă superior/ă al Secției elaborarea și administrarea bugetului:
- Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative de domeniu:
- Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului RM nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr.397/2003 privind finanţele publice locale;
- Legea nr.181/2014 finanțelor publice și responsabilități bugetar-fiscale.
- Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Hotărârea Guvernului RM nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Surse de informare:
Dosarul la concurs se depune până la data de 05 decembrie 2024 la adresa:
MD-6501, or. Anenii Noi, str. 31 August 4, et.4, bir.409.
Relații la telefonul de contact: 0-265-2-22-91, 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.
ANUNȚ DE ANGAJARE!
Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist/ă superior/ă Secția rapoarte și analize.
Scopul și obiectivele de bază ale funcției:
- Ajutorul metodologic şi controlul asupra stării evidenţei contabile în contabilităţile primăriilor şi ale instituţiilor publice finanţate de la bugetul raional, corectitudinii întocmirii dărilor de seamă şi devizelor de cheltuieli.
Sarcinile de bază:
- Recepţionarea şi examinarea rapoartelor privind executarea bugetelor locale;
- Întocmirea rapoartelor lunare, trimestriale şi anuale privind executarea bugetelor;
- Ţinerea evidenţei contabile a Direcţiei Finanţe;
- Contribuirea la asigurarea controalelor asupra corectitudinii ţinerii evidenţei contabile în contabilităţile primăriilor şi instituţiilor publice finanţate de la bugetul raional;
- Acordarea ajutorului consultativ-metodologic şi practic în domeniul evidenţei contabile în instituţiile publice.
Condițiile pentru participare la concurs:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Are capacitate deplină de exerciţiu;
- Domiciliu permanent în Republica Moldova;
- Studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
- Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil);
- Nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- Cunoașterea limbii române;
- Cunoaşterea programelor Microsoft Office: Word, Excel, Power Point;
- În ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Conţinutul dosarului de concurs:
- Formularul de participare (forma tipică);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi a certificatelor de calificare profesională (după caz);
- Copia carnetului de muncă și certificatele privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative (după caz);
- Declarația pe propria răspundere .
Salariul de funcție: 6090,0 lei plus sporul lunar în valoare fixă de 1300,0 lei.
Documentele pentru participare la concurs se vor prezenta până la 15 noiembrie 2024 la adresa: or.Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.409, tel. 0-265-2-22-91; 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.
Bibliografia
concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior al Secției rapoarte și analize:
- Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative de domeniu:
- Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului RM nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
- Legea contabilității nr.113/2007;
- Ordinul Ministerului Finanțelor nr.216/2015 cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar și a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar;
- Legea nr.397/2003 privind finanţele publice locale;
- Legea nr.181/2014 finanțelor publice și responsabilități bugetar-fiscale.
- Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Hotărârea Guvernului RM nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Surse de informare:
Dosarul la concurs se depune până la data de 15 noiembrie 2023 la adresa:
MD-6501, or. Anenii Noi, str. 31 August 4, et.4, bir.409.
Relații la telefonul de contact: 0-265-2-22-91, 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.
***
Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist/ă superior/ă Secția elaborarea şi administrarea bugetului (cheltuieli).
Scopul și obiectivele de bază ale funcției:
- Contribuirea la elaborarea și administrarea bugetului raionului.
Sarcinile de bază:
- Asigurarea estimării veridice şi economic argumentată a cheltuielilor bugetelor locale;
- Contribuirea la elaborarea pronosticului bugetului raionului şi bugetului
- raional;
- Asigurarea, examinarea şi verificarea devizelor de cheltuieli a bugetelor primăriilor/instituţiilor şi a calculelor adiţionale ;
- Monitorizarea executării bugetului de ambele niveluri la cheltuieli;
- Asigurarea prezentării rapoartelor.
Condițiile pentru participare la concurs:
- Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
- Are capacitate deplină de exerciţiu;
- Domiciliu permanent în Republica Moldova;
- Studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
- Experienţa de lucru în funcţie de specialitate (salutabil);
- Nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- Cunoașterea limbii române;
- Cunoaşterea programelor Microsoft Office: Word, Excel, Power Point;
- În ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Conţinutul dosarului de concurs:
- Formularul de participare (forma tipică);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi a certificatelor de calificare profesională (după caz);
- Copia carnetului de muncă și certificatele privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative (după caz);
- Declarația pe propria răspundere .
Salariul de funcție: 6090,0 lei plus sporul lunar în valoare fixă de 1300,0 lei.
Documentele pentru participare la concurs se vor prezenta până la 15 noiembrie 2024 la adresa: or.Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.409, tel. 0-265-2-22-91; 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.
Bibliografia
concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior al Secției elaborarea și administrarea bugetului:
- Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative de domeniu:
- Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Hotărîrea Guvernului RM nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr.397/2003 privind finanţele publice locale;
- Legea nr.181/2014 finanțelor publice și responsabilități bugetar-fiscale.
- Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Hotărârea Guvernului RM nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
Surse de informare:
Dosarul la concurs se depune până la data de 15 noiembrie 2023 la adresa:
MD-6501, or. Anenii Noi, str. 31 August 4, et.4, bir.409.
Relații la telefonul de contact: 0-265-2-22-91, 0-265-2-48-06 sau prin poșta electronică dirfinante@anenii-noi.md.
ANUNȚ DE ANGAJARE!
(expirat)
Direcţia Finanţe a Consiliului raional Anenii Noi anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de specialist superior Secția elaborarea şi administrarea bugetului.
Scopul și obiectivele de bază ale funcției:
- Contribuirea la elaborarea și administrarea bugetului raionului.
Sarcinile de bază:
- Asigurarea estimării veridice şi economice argumentate a veniturilor bugetului raional și bugetelor locale;
- Contribuirea la elaborarea pronosticului bugetului raionului/raional;
- Asigurarea, examinarea și verificarea devizelor de cheltuieli a bugetelor primăriilor/instituțiilor și a calculelor adiționale;
- Monitorizarea executării bugetului de ambele niveluri la cheltuieli;
- Asigurarea prezentării rapoartelor.
Condițiile pentru participare la concurs:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- studii superioare de specialitate ( economie, finanțe, contabilitate, administrarea publică);
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate;
- cunoaşterea programelor Microsoft Office: Word, Excel, Power Point.
Conţinutul Dosarului de concurs:
- formularul de participare (forma tipică);
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi a certificatului de calificare (după caz);
- copia carnetului de muncă (după caz);
- declarația pe propria răspundere privind antecedentele penale sau contravenționale nestinse.
Documentele pentru participare la concurs se vor prezenta până la 11.04.2024 la adresa:
or.Anenii Noi, str.31 August 4, et.4, bir.410, tel. 0-265-2-22-91; 0-265-2-48-06.
Bibliografia
concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist superior al Secției elaborarea și administrarea bugetului:
— Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative în domeniul serviciului public :
- Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr.25/2008 privind Codul de conduita a funcţionarului public ;
- Hotărîrea Guvernului RM nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr.133/2016 privind declararea averii și intereselor personale.
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
- Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
- Legea 435/2006 privind descentralizarea administrativ-teritorială a RM;
- Legea nr.100/2017 cu privire la actele normative.
Acte normative în domeniul de specialitate :
- Legea nr.397/2003 cu privire la finanţele publice locale;
- Legea nr.181/2014 finanțelor publice și responsabilități bugetar-fiscale.
- Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
- Hotărârea Guvernului RM nr.1231/2018 pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar.
!!! Dosarul la concurs se depune până la data de 11.04.2024 la adresa:
MD-6501, or. Anenii Noi, str. 31 August 4, et.4, bir.410.
Relații la telefonul de contact: 0-265-2-22-91, 0-265-2-48-06.