Ședința ordinară a Consiliului raional
27 мая 2022
La 26 mai 2022, în incinta Consiliului raional Anenii Noi, în sala mare de ședințe, a avut loc ședința ordinară a Consiliului raional cu următoarea ordine de zi :
- Cu privire la totalurile realizării Strategiei de incluziune socilală a persoanelor cu dizabilități pentru anii 2016-2021 în raionul Anenii Noi. Raportor: dna Z. Bunescu – şef Direcție Asistență Socială și Protecție a Familiei
- Cu privire la organizarea odihnei și întremării copiilor și adolescenților în sezonul estival 2022. Raportor: dl C.Croitor – director interimar al IP TO ”Viișoara Anenii Noi”
- Cu privire la totalurile realizării Programului raional de prevenire și control al diabetului zaharat pentru anii 2017-2021. Raportor:dl A.Coteață – medic epidemiolog Centrul Sănătate Publică Căușeni
- Cu privire la corelarea bugetului raional aprobat pentru anul 2022 cu Legea Bugetului de Stat nr.205/2021 pentru anul 2022. Raportor: dna C.Boicu – șef Direcția Finanțe
- Cu privire la modificarea bugetului raional pentru anul 2022. Raportor: dna C.Boicu – şef Direcția Finanțe
- Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă al bugetului raional. Raportor: dna C.Boicu – şef Direcția Finanțe
- Cu privire la aprobarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă al bugetului raional . Raportor: dna C.Boicu – şef Direcția Finanțe
- Cu privire la solicitarea finanţării nerambursabile din partea Consiliului Judeţean Vaslui (România) pentru susţinerea proiectului de achiziție și instalare a două ascensoare la Spitalul raional Anenii Noi și garantarea contribuţiei Consiliului raional Anenii Noi. Raportor: dl D.Ciur – vicepreședintele raionului
- Cu privire la examinarea Prescripției 25-09-12/596 din 20.04.2022. Raportor: dna E.Bumbu — șef Secția Juridică
- Cu privire la examinarea Prescripției Inspecției financiare 25-09-12/556 din 12 aprilie 2022. Raportor: dna C.Boicu — șef Direcția Finanțe
- Cu privire la examinarea cererii prealabil. Raportor: dna E.Bumbu — șef secția juridică
12. Cu privire la casarea bunurilor materiale uzate raportate la mijloacele fixe IP Gimnaziul Șerpeni. Raportor: dl R.Moroșan – șef Direcția Generală Educație, Cultură, Turism
13. Cu privire la casarea bunurilor materiale uzate raportate la mijloacele fixe ale Direcţiei Finanţe. Raportor: dna C.Boicu — șef Direcția Finanțe
14. Cu privire la transmiterea bunului imobil din proprietatea Consiliului raional Anenii Noi în proprietatea Statului
Raportor: dna N.Sîrbu – șef Serviciul relații funciare și cadastru
15. Cu privire la prelungirea contractului de locațiune a încăperilor din incinta Consiliului raional . Raportor: dna T.Bulbuc – secretar interimar al CR
16. Cu privire la prelungirea contractului de locațiune a încăperilor din incinta IMSP CS Mereni
Raportor: dl D.Ciur – vicepreședintele raionului
17. Cu privire la prelungirea contractelor de locațiune a încăperilor din incinta IMSP Spitalul raional Anenii Noi
Raportor: dl A.Nastas – director IMSP Spitalul raional Anenii Noi
18. Cu privire la darea în locațiune a încăperii din incinta IMSP CS Bulboaca. Raportor: dl D.Ciur – vicepreședintele raionului
19. Cu privire la prelungirea contractului de locațiune a încăperii din incinta
IÎ Liceul Teoretic ”Andrei Straistă” Anenii Noi. Raportor: dl E.Margine – director IÎ LT ”Andrei Straistă” Anenii Noi
20. Cu privire la aprobarea Codului etic al auditorului intern. Raportor: dna A.Cociorba – audit intern
21. Cu privire la aprobarea planului de acțiuni anticorupție la nivel local. Raportor: dna E.Bumbu — șef secția juridică
22. Cu privire la suspendarea raporturilor de serviciu a secretarului Consiliului raional Anenii Noi. Raportor: dna O.Morari — șef serviciul resurse umane
23. Cu privire la modificarea şi completarea unor decizii aprobate anterior. Raportor: dna T.Bulbuc – secretar interimar al CR
Anterior, începând cu data de 23 mai, Comisiile consultative de specialitate ale Consiliului raional și-au desfășurat lucrările sale.
Tweet